Minőségpolitika

Társaságunk informatikai szakterületen folytatja tevékenységét, melynek a jövőben is egyik elismert szoftvertesztelői társasága kíván lenni. Minden munkatársunknak és alvállalkozónknak feladata, hogy folyamatosan javítva a működés hatékonyságán, hozzájáruljon a PentaLab Kft. sikerességéhez, ezáltal megelégedettségére válva munkatársainknak, ügyfeleinknek, partnereinknek és társadalmunknak. A „minőség” fogalma számunkra nem csak szolgáltatásaink minőségét jelenti, hanem a minőségi munkavégzést, amely áthatja egész cég vezetési filozófiáját minden szinten, ezáltal megszerezve és megtartva szakágazatunkban elismertségünket. Ennek érdekében,

  • szolgáltatásaink minőségét a vevői elvárások, jogszabályok és az Európai Uniós követelmények figyelembevételével folyamatosan javítjuk a lehető legkorszerűbb módszerek és technológiák alkalmazásával.
  • folyamataink kialakítása és működtetése során alkalmazzuk a vonatkozó hatályos törvényeket és szabályzásokat. Független fél által tanúsított minőségirányítási rendszert (MSZ EN ISO 9001:2009) tartunk fenn.
  • alvállalkozóinkkal és ügyfeleinkkel, csak kölcsönösen előnyös üzletekre törekszünk, akként, hogy elképzeléseinket összehangoljuk hosszútávon is.
  • szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése során építünk dolgozóink, vevőink, alvállalkozóink véleményére és javaslataira.
  • a vezetőség a minőségi munkához folyamatosan biztosítja a szükséges erőforrásokat minőségi eszközökkel és munkakörnyezettel.
  • fokozott figyelmet fordítunk munkatársaink képzésére, mind szakmai, minőségügyi, mind személyiségfejlesztés terén.
  • korszerű technológiai rendszert tartunk fenn szervezetünkben, ezzel is elősegítjük a gyors és hatékony munkavégzést és időfelhasználást.
  • minőségirányítási rendszerünket a Minőségirányítási Kézikönyv dokumentáció írja le, az abban foglaltak betartásáért és operatív érvényesítéséért a vezetőségen belül külön személy, a minőségirányítási vezető felel.
  • társaságunk piaci stratégiáját, folyamatosan igazítjuk az aktuális trendekhez, amennyiben azok az egyetemes emberi értékekkel összhangban vannak. Így kívánjuk növelni vevőink elégedettségét.
  • társaságunk, vezetőségi átvizsgálások keretében rendszeres időközönként felülvizsgálja a minőségügyi rendszerét, minőségpolitikáját és céljait
Hisszük, hogy minőségpolitikánk a munkatársaink, alvállalkozóink teljes körű bevonásával valósulhat csak meg, ezért mindent elkövetünk, annak érdekében, hogy minőségpolitikánkat megismertessük velük, így érvényesítjük és érvényesíttetjük a fent rögzített elveket mindennapi munkánk során.

Amennyiben IDE kattint, a fenti dokumentációt PDF formátumban is letöltheti.